Mail som inte kommer fram
Får du inga mail från KICKS som exempelvis orderbekräftelse och aktiveringsmail? Det beror troligen på att mailet har fastnat i ditt spam-filter. Har du tittat i skräpposten?
Orderbekräftelse: Om du är medlem kan du logga in på ”Mina sidor” och under Orderhistorik hitta ditt kollinummer, status för din order samt en spårningslänk när ditt paket är skickat. Där hittar du samma information som finns i din orderbekräftelse.
Aktiveringsmail: Om du inte får något mail, testa följande:
- Skicka ett mail till adressen: info@kicks.se, från den mailadress du registrerat på KICKS. Gör detta via en webbläsare (ej via MOBILEN)
- Lägg till info@kicks.se som en kontakt i din mail
- Vänta i 30 minuter
- Testa sedan igen: För att få aktiveringsmailet behöver du registrera dig på kicks.se igen och för att få glömt lösen-mailet behöver du klicka på ”glömt lösen” igen.
Detta för att spamfiltret i din mail inte ska behandla mail från KICKS som spam.