Det verkar som att du använder en gammal webbläsare. Det kan göra att allt inte fungerar eller ser ut som det borde.

Logga in eller bli medlem i KICKS Club för att samla poäng och ta del av exklusiva erbjudanden!

Om min order

Hur vet jag att min order blivit godkänd?
Svar: När du slutfört en beställning så erhåller du en orderbekräftelse med e-post. Om du inte fått en orderbekräftelse, vänligen kontrollera att din e-postadress stämmer och meddela KICKS kundservice så skickar vi om bekräftelsen.
När varorna skickas från vår e-butik får du även en leveransbekräftelse via e-post. Tillsammans med din leverans får du en följesedel som gäller som kvitto.

Kan jag spåra mitt paket?
Svar: När ditt paket har skickats från vårt lager, får du en leveransbekräftelse innehållandes en spårningslänk. Klickar du på den ser du var din beställning befinner sig. Om du är medlem kan du även logga in på ”Mina sidor” och under Orderhistorik hitta ditt kollinummer och en spårningslänk till ditt paket. Du kan även spåra ditt paket på hos PostNord om du anger kollinumret som du fått i din leveransbekräftelse: Här kan du spåra ditt paket hos PostNord.


Kan jag ändra min order?
Svar: Är din order inte bekräftad av dig som kund eller slutförd kan du ändra i din order. Har ordern skickats kan du inte göra någon ändring. Kontakta KICKS kundservice om du har några frågor kring din order.

Jag har svårt att betala med mitt betalkort på sajten, varför?
Svar: Det kan bero på att du inte har ditt kort anslutet till Verified by Visa/Master SecureCode. Många banker har nya krav på att alla bankkort måste vara anslutna till Verified by Visa/MasterCard SecureCode eller att du som kund använder e-kort för att handla på nätet. Kontakta din bank för att få hjälp med detta.

Varför blir jag nekad kortköp?
Svar: Bankerna har nyligen höjt kravet på kortsäkerhet kraftigt för e-handlare. Det utökade säkerhetskravet från bankerna innebär att en kund måste aktivera sitt betalkort för e-handel för att det skall fungera att genomföra sitt köp. Om du som kund inte aktiverat ditt betalkort eller inte använt den dator där kortet är aktiverat så kan du bli nekad köp i kassan. Om du inte har aktiverat ditt kort så rekommenderar vi att du väljer faktura eller bankdirektbetalning istället.

Får jag en skriftlig orderbekräftelse?
Svar: Ja, en orderbekräftelse skickas till din registrerade e-postadress direkt efter att du bekräftat din order. Om du inte fått en orderbekräftelse vänligen kontakta KICKS kundservice på telefonnummer 020-42 22 32.

Fråga: Kan jag ångra mitt köp?
Svar: Som kund har du rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från det att du tagit emot varorna. Se frågan ”Hur gör jag om jag vill returnera en vara”. Alla returer till KICKS e-butik bekostas av dig som kund.

KICKS har ett av Sveriges bredaste sortiment inom makeup, doft, hudvård och hårvård. Hos KICKS kan du handla smink, parfym och andra produkter från ledande varumärken såväl i butik som direkt på nätet. Våra utbildade hudterapeuter och makeupartister hjälper dig hitta rätt även online.
Copyright © KICKS 2018Kundservice 020-42 32 22