Det verkar som att du använder en gammal webbläsare. Det kan göra att allt inte fungerar eller ser ut som det borde.

Returer & reklamationer

Läppglans finns i många olika formulas och konsistenser. De kan vara transparenta utan färg, , riktigt pigmentrika, vårdande, med- eller utan glitter Listan kan göras ungefär lika lång som med läppstift. Använd läppglans ensamt på läpparna eller över ditt läppstift för extra glans.

Matcha ditt läppglans med din outfit, hårfärg, ögonfärg eller ögonmakeup.

Idag finns det läppglans som förutom fin färg och finish tillför fukt och vårdande ingredienser så läpparna känns mjuka. Det finns

Hur gör jag om jag vill returnera en vara?
Svar: Enklaste sättet är att vända sig till någon av KICKS svenska butiker. Där har du möjlighet att få pengarna tillbaka direkt vid godkänd ångerrätt eller reklamation. Retur kan även göras genom att varan skickas till KICKS lager. KICKS ansvarar inte för varan under den tid som den skickas tillbaka till KICKS från kund med anledning av ångerrätt eller reklamation. Kunden står själv för fraktkostanden vid retur eller reklamation.

Återbetalning sker inom 14 dagar. KICKS ansvarar inte för leveranser som skickas tillbaka till oss från kund. 

Hur snabbt sker återbetalning vid retur och godkänd reklamation?
Svar: Om du gör din retur via en KICKS-butik sker återbetalning direkt. Gör du din retur via KICKS e-butik sker återbetalning inom 14 dagar.  För att genomföra en reklamation via KICKS e-handel genomförs detta efter kontakt med Kundservice.

Vad gör jag om min beställning är fraktskadad?
Svar: Om ditt kolli blivit skadat kontakta kundservice på telefonnummer 020-42 32 22 eller maila oss på kundservice@kicks.se. 

Hur gör jag om jag vill ångra mitt köp?
Svar: Om du vill returnera en vara som du har beställt av oss har du full returrätt inom 14 dagar från och med den dag du har mottagit varan, förutsatt att den returneras i oskadad, omärkt och obruten originalförpackning. Enklaste sättet att lämna tillbaka en vara är att vända sig till någon av våra svenska KICKS-butiker. 
Om du istället vill skicka tillbaka varan till KICKS e-handel vänligen kontakta alltid vår kundservice innan du returnerar varan. Du som kund betalar returfrakt. KICKS ansvarar inte för leveranser som skickas tillbaka till oss från kund.

Hur gör jag en reklamation?
Svar: Reklamation görs med fördel direkt i din KICKS-butik. Medtag produkt, kvitto och eventuellt klubbkort. En bedömning av reklamationen görs i butiken. Du kan även reklamera varor du köpt på KICKS e-handel direkt till en KICKS butik. Du kan också reklamera varor du har köpt på KICKS e-handel direkt till vårt e-handelslager. Ta kontakt med vår kundservice innan du skickar in den reklamerade produkten. Om kundservice godkänner reklamationen kommer KICKS stå för kostanden för returfrakten och bistå med en returfraktsedel. Du får returfraktsedeln när du varit kontakt med kundservice.

Kan jag byta en vara jag köpt mot en annan?
Svar: Som kund har du rätt att byta beställd vara inom 14 dagar efter att du mottagit varan. Byte av vara kan ske i någon av våra svenska KICKS-butiker mot uppvisande av den följesedel/kvitto som medföljer varan vid leverans, tänk på att även ta med eventuellt klubbkort. Byte kan inte ske hos KICKS e-handel utan du får då istället returnera varan. Varan skall återlämnas oanvänd, i oskadat skick.

 

 

Få först. Betala sen, Dela upp, Betala Direkt, Banköverföring och Kort
KICKS har ett av Sveriges bredaste sortiment inom makeup, doft, hudvård och hårvård. Hos KICKS kan du handla smink, parfym och andra produkter från ledande varumärken såväl i butik som direkt på nätet. Våra utbildade hudterapeuter och makeupartister hjälper dig hitta rätt även online.
Copyright © KICKS 2019Kundservice 020-42 32 22