1 / 1
3.745 kr
Du får 3745 poäng som medlem

Handlas endast online

Slutsåld i butik

NANSHE är en doft inspirerad av den gamla sumeriska gudinnan för fertilitet, vatten och social rättvisa. Enligt mytologin var NANSHE känd för sin vänliga och medkännande natur, och hon vakade över föräldralösa barn, änkor och utstötta. Hon ansågs också ha profetiska krafter och gynnade profeter med förmåga att tolka drömmar på ett korrekt sätt.

För att skapa en doft som återspeglar egenskaperna hos denna gudomliga person
samarbetade
parfymören Cécile Zarokian
med varumärket för att utveckla en doft som förkroppsligar vänlighet, medkänsla och visdom. Doften är utformad för att ge bäraren och världen fertilitet och positiva vibrationer och skapa en bättre och mer rättvis plats att leva på.

NANSHEs motto är ""Be the patron of dreams and prophecy"", vilket sammanfattar doftens essens. Doften omges av ett sublimt ackord av ros, en blomma som har använts flitigt genom historien för sin koppling till fertilitet. Doftens jordiga aromer är tänkta att förmedla en mystisk och poetisk känsla, även i de mörkaste av tider
FormSpray
DoftfamiljBlommig
ALCOHOL DENAT., PARFUM, ALPHA–ISOMETHYL IONONE, LIMONENE, LINALOOL, COUMARIN, EUGENOL, ISOEUGENOL, CITRONELLOL, GERANIOL, CITRAL, BENZYL ALCOHOL, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, FARNESOL.

OBS! Det kan finnas små skillnader mellan innehållet ovan och innehållsdeklarationen. Vi rekommenderar därför att du alltid kontrollerar innehållsdeklarationen för den fysiska produkt du får.

Innehåll100 ml
Enhetspris37.450 kr/l
VarumärkenNISHANE
SerieAbundance Collection
KategoriEau de Parfum
Visa alltNISHANE Eau de Parfum
Visa alltAbundance Collection Eau de Parfum
Artikelnummer817437
EAN8681008055289

Du kan betala med valfri metod hos oss. Du väljer betalningsmetod i kassan.

  • Visa
  • Mastercard
  • Swish
  • Klarna
Vil du se indholdet?
Så har vi brug for at du accepterer funktionelle cookies

Kundrecensioner

Bli först med att recensera denna produkt
Alla recensioner läses av KICKS kundservice innan publicering. Läs mer